Emekliye Ayrılan Şube Müdürümüz İçin Veda Yemeği Düzenlenmiştir
24 Haziran 2026
Doğu Marmara Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğünde görevli Şube Müdürümüz Ahmet ÇETİN yaş haddinden dolayı emekli olmuştur. Müdürümüze yeni hayatında sağlık huzurlu ve mutlu bir hayat dileriz.